Men klädstången jag berätta om i förra inlägget var inte till mitt rum. Det var till mitt gamla. Eller, "sy/stryka/lakan"rummet som det nu är. Mamma trodde att jag skämtade när jag sa att jag också ville ha en i mitt rum. Men ack, jag har inte någon plats till en sådan sak. Så jag får nöja mig med att låna den någon gång. Min klänning hänger i alla fall på stången, ni vet den där jag vann hos foki?, för den ska göras om. Stod och visade halva bröstet och storleken xs fungerar inte riktigt på mig. Men jag fick med mig en lampskärm och ett nytt snyggt påslakan.

1 kommentarer

Anna tecknar och målar

06 Mar 2011 19:36

sv: åh tack! :D den kommentaren värmde verkligen för jag höll nämligen på att förstöra bakgrunden när jag målade :S. Men då lyckades jag nog fixa till den ändå, tack :D

Kommentera

Publiceras ej