Till er som inte känner mig lika bra så kan jag berätta för er att min stora "last", eller lycka som jag vill kalla det!, är väskor. I alla dess olika former och färger. Jag är alltid ute efter den "Perfekta" väskan. Ärligt talat (och detta skäms jag lite över) så har jag ett par väskor som jag aldrig har använt. Varav en fortfarnde har prislappen kvar på sig.

Men jag har alltid hört att det finns en kategori för varje flicka som man faller lite extra för. För vissa är det skor, andra klänningar, eller varför inte hattar? När jag var yngre (haha) så var det solglasögon. Jag kan fortfarande känna lusten för att köpa nya solglasögon, men jag är alldeles för kräsen. Så det är nu väskor. Hur många jag har? Det vet jag inte, jag har inte räknat, men jag kan se fem stycken utan att sträcka på mig i mitt rum. Jag vet att jag har fler under min säng. Men varför då?
Jo, såhär tänker jag om väskor;

En väska är en underbar accesoar på många sätt. Den piffar upp din outfit, sätter pricken över iet. Den kommer inte lämna dig om du går upp, eller ner, ett par kilo. Den kommer aldrig sitta fel på dig eller göra din kropp mindre smickrande. Den är inte bara en underbar accesoar, den håller dina personliga saker på rätt plats!

Jag sa detta till en av mina vänner en gång. Hon tyckte jag var galen och skrattade åt mig. Hon är mer av en skotjej. Men är det någon som håller med mig? Är inte en väska underbar?



En bild på min finaste väska. Jag letade hejvilt efter en liknande i turkiet, men ack. 3000 kr hade jag helt enkelt inte råd med. Men när vi kom hem så hittade jag den på en hemsida. Jag fick den av min pojkvän. Underbara han

2 kommentarer

Sandra

10 Mar 2011 21:23

Superfin, jag är likadan fast med klänningar hihi kram

emeliiens

11 Mar 2011 17:08

väskor och skor i mitt hjärta alltså :)

Kommentera

Publiceras ej