Igår jobbade jag på barnkals, satt och pärlade med födelsedagsbarnet och gick till sejdeln för att dricka en öl med min kära desiree. Vi hamnade med en massa män som jag tyckte både var trevliga och snygga. Jag hade velat vara snygg för mig själv så jag lånade min väns jacka och blev kallad leo hela kvällen. Sen spenderade jag kvällen med en kille som har samma smeknamn som jag, han sa att jag var en på tusen. Bara för att vi skämtade hela kvällen. Jag har nog inte skrattat såhär mycket med en ny träffad människa på länge. Försvarar mig själv till att jag inte är såhär skön när jag inte har druckit en öl eller två, "fast det tror jag bestämt att du är". Fick jag till svar. Vi bytte nummer, för det är väl så man gör, han skrev i morse och jag har inte svarat. 
 
Vill byta ut hela min gaderob, vill förändra, vill sätta upp saker på mina väggar. Vill leva. Vill leva livet som jag har missat. Igår sa vi yolo nästan hela tiden. Jag och min vapendragare, det är vi som vänder kvällen, från att vara otroligt trötta till att ha en jävla bra kväll. Nu sitter jag i min säng, har ätit torra frukostflingor och börjar bli rätt hungrig. Undrar vad jag ska äta medan jag tittar på trädet utanför som nästan blåser bort. 
 
 

Kommentera

Publiceras ej