Jag närmar mig studenten och min mamma bad mig att börja kolla på saker som jag önskar mig redan, eftersom jag är väldigt intresserad av inredning och just nu är mycket för köks artiklar så gav jag mig direkt in på Cervera. Jag har fastnat för rörstrands Swedish grace (länk) och detta kommer jag defenitift att önska mig. Jag älskar formen och detaljerna. Detta kommer nog bli ett samlarobjekt för mig.



Samlar ni på något? Det kanske är för tidigt för att börja samla på något, men jag samlar faktiskt redan på skålar (jag har i och för sig 4 stycken bara men jag älskar skålar!). Mina vänner säger alltid till mig; du och dina skålar. Tyvärr flickor och pojkar, jag kan inte hjälpa det. Jag älskar dom. Speciellt om de är på fot, och lite gammeldags i stilen. Då är jag F A S T

Kommentera

Publiceras ej