Jag vet, det är inte bra uppdatering nu, men jag fick reda på idag att jag har om 3 veckor ett prov på 85 sidor i historia (hemska hemska hemska historia, varför valde jag det ämnet egentligen??) Så för att inte få panik så ska jag börja plugga redan nästa vecka. 7 sidor historia om dagen ska jag läsa, och då är det inte inräknat all annan läxa jag kommer att få göra. Jag har också mitt kära projektarbete att tänka på. Men historian kommer att bli enkel om jag bara håller mig till planen. Jag har tagit ledigt från allt plugg på fredagar har jag bestämt mig! Någon måtta får det allt vara!

Men nu ska jag plugga till mina 2 prov som jag redan har denna vecka, imorgon gäller det mediakunskap (tack gode för att det verkar enkelt) och på fredag gäller det svenska. Tur är att jag har fått lite tips redan på vad det är vi ska fokusera på så det blir säkert inte så svårt heller! Det gäller att vara pigg bara. Därför ger jag en liten fin bild som ska göra eran eftermiddag/kväll lite piggare förhoppningsvis.



Sen undrar jag ju faktiskt om det är någon som läser det jag skriver? Är det någon som hittar sig in på min lilla blogg? Hade jag haft någon som läste det jag skrev så hade jag skrivit mera kan jag säga.

2 kommentarer

Maria - JULKLAPPSKALENDER

05 Dec 2010 16:49

Åh så fin bild på rosen! :D



sv: En tjej vid namn Johanna vann i den fjärde luckan. Det finns länk till hennes blogg i Lucka 4-inlägget. :)

simone

20 Dec 2010 12:25

riktigt vacker bild!

Kommentera

Publiceras ej