Clearasil Ultra Rapid Action
- en kräm som gör finnen betydligt mindre på 4 timmar. DEN FUNGERAR! Jag har provat tusen olika produkter (känns det som) för dom där enstaka finnarna som kommer upp när man önskar dom som minst. Men det här är den första som verkligen fungerar. Smörjer man in finnen en gång så är den betydligt mindre efter bara några timmar. Den fungerar super också om man ser att det är en finne påväg innan man går och lägger sig. Lägg på lite och den är borta till morgonen!

Oliv naturell ögoncreme - jag har en tendens till att bli väldigt torr under mina ögon (där mina mörka ringar sitter), och ibland så blir det så tort att mitt smink ser konstigt ut. Det ser ut som att jag flagnar. Men så smörjer jag in området och efter några dagar med morgon och kväll av behandling så känns hyn som ny! Den återfuktar väldigt bra.

5 kommentarer

anna

05 Mar 2011 20:01

sv: tack :)

Anonym

05 Mar 2011 20:20

den ögonkrämen ska jag pröva;)

william

05 Mar 2011 22:18

bra tips^^



SV; gif??? vad är det;D? suger på förkortningarXD

SaraWhitmore

06 Mar 2011 08:44

- Tack så mycket!:) den kommer bli toppen i vår/sommar! :D

J.J

06 Mar 2011 22:39

Hej! Om du har lust så får du gärna föreslå denna mot finnar på min blogg om BRA produkter :)

Tror att många skulle gilla ditt tips!

Kram

Kommentera

Publiceras ej