Idag är det en sådan där uppsamligsdag i skolan, man tar igen prov och liknande som man har missat. Känner mig jätte duktig eftersom jag inte behövde gå dit idag. Helt klar med allting! Woho! Eller, klar är jag inte men jag hade inget jag behövde ta igen i alla fall.

Istället hade jag gjort en planering för dagen där jag bland annat skulle ta en långpromenad. Men det snöar?! Aja, jag får skylla mig själv för att jag sa igår att det kommer nog inte komma någon mer snö på länge nu. Shi fick jag! (Sorry guys).
Men jag hänger inte läpp för det. Träningen kan jag ta imorgon! Plus att jag ska trampa runt i massa affärer på fredag i många timmar så jag kommer få lite träning där med (ska inte åka spårvagn runt till de olika affärerna!) Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig fräsch.

2 kommentarer

Sofia

09 Mar 2011 16:11

Ja vad var det med vädret förut. Hellre regn som det är nu, än mer snö. Fy. Det förstörde mina promenadplaner också. Men det går att ta nån annan dag får vi hoppas. :)



Hoppas du har haft en skön ledig dag. :)

Anonym

11 Mar 2011 22:26

Vilket fint hår du har! Läste din kommentar på Isabelles blogg också, kör precis samma sak. Lycka till med fortsättningen, men du ser ju fin och smal ut redan? :) Inget fel på att vara hälsosam dock, du vet ju bäst själv. Ha det bra!

Kommentera

Publiceras ej