Idag, ni vet säkert alla vad det är för dag. It's the D-day. Eller ska jag skriva the V-day? 
Det är så klart alla hjärtans dag. Jag som är nu stört kär i min sexiga man är ju såklart glad över dagen.
För idag är det ju kärlekens dag. Jag gillar allt det där med kärlek. Egentligen behöver man inte ha en dag som man ska vara extra kärleksfull, men man kan ju inte låta bli. 
 
Idag är en dag när man ska hångla mitt på gatan, man ska släcka ner alla lampor och tända upp alla ljus man har i hela huset. Ta hand om de som står dig nära, gå på bio, ät gott eller bara ligga i sängen. (If you know what i mean.) Jag kan inte nå ut till er alla personligt. Men jag anser att alla ska få lite extra kärlek denna dagen. Så här får ni lite kärlek från långt håll. Puss på er hoppas ni får världens finaste dag, vem ni än spenderar den med!
 
(Bilderna är från Weheartit)
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej