Idag sitter jag i min fåtölj och dricker vodka drink. Det har varit en fullspäckad dag och nu tänker ni "inte dricker du väll själv?" Jo men för idag så gör jag faktiskt det. För idag har jag femtio minuter på mig att skriva och skicka in en uppgift i skolan som jag knappt har börjat med. Idag är det fredag, jag sitter och pratar med en pojke som börjar bli full och allt jag vill är att han ska komma hit och ge mig en fylle puss. 
 
Idag är det fredag, jag känner mig helt död och det är ytterligare en arbetsdag imorgon, fast på ett helt annat jobb. 
Idag är det fredag och jag är sugen på pussar som värmer hela hjärtat och varje nerv som finns i kroppen. 
 
Här får ni en bild på mig och britta, underbara britta.
För att denna bilden kan nästan värma varje liten centimeter av mitt hjärta bara för att den är så himla fin. 
 

Kommentera

Publiceras ej